AH

LRP – Hűségprogram

Legelőször is szögezzük le: a doTerra a világon az egyik legetikusabb cég, köszönhetően többek közt a mormon háttérnek. Semmiféle ‘csőbehúzás’, ‘lehúzás’, becsapás nincs, és MINDIG a vásárló érdeke az első. Erről számtalan alkalommal meggyőződhettem. Ebből induljunk ki mindig!

Ezt érzem az egyik legfontosabb témának. Majdnem mindenki fél tőle, ami a kevésbé etikus cégek hűségprogramjai miatt van.

A következőkben megpróbálom összeszedni a legfontosabb dolgokat, de a lista nem lesz teljes.

Mi is az az LRP – Hűségprogram?
Mekkora  LRP-t állítsunk be?
Hogyan állítsam be az LRP-met?
Hogyan módosítsam az LRP rendelésemet?
Milyen további tennivalóm van a rendelés után?
Lehet az LRP-met több részletben teljesíteni?
Hova fordulhatok még több segítségért?

Mi is az az LRP – Hűségprogram?

LRP= Loyality Rewards Program, azaz hűségprogram. Ez a havi rendelésedet jelenti, egy vásárlási szándékot.

Nem kötelező. Magamnak úgy fogalmaztam meg, hogy valamit valamiért. Ha jelzem ezzel a cégnek, hogy hűséges vásárlójuk vagyok/leszek, akkor ezt ők valami hihetetlen mennyiségű bónusszal, ajándékkel viszonozzák, cserébe.

Ha beállítottad a hűségvásárlásodat (a továbbiakban LRP-det), akkor azt bármikor módosíthatod, vagy akár törölheted is online. A módosítás határideje a beállítást megelőző 24. óra. A tanácsom az, hogy legyen ez 48 óra, ez az Ügyfélszolgálat (így nagybetűvel, majd meglátjátok miért!) kérése is. Ha ezt elmulasztottad, és a rendelés megtörtént, akkor sincs baj.

Volt olyan esetünk kétszer is, amikor valaki elmulasztotta az időpontot, és elindult a nem kívánt rendelés. Egy telefon az Ügyfélszolgálatnak, és elintéződött. Ilyenkor nem szabad átvenni a csomagot, az így visszamegy a cégnek, és ők visszautalják a pénzt hiánytalanul. Célszerű azonban telefonon jelezni ezt az Ügyfélszolgálatnak.

Mekkora LRP-t állítsunk be?

A különböző beállításokhoz különböző kedvezményeket és lehetőségeket kapunk.

0 PV              azaz nincs LRP-nk, ekkor csak a jogot kapjuk a nagyker áron vásárlásra
1-50 PV-ig       megtartjuk a már elért jóváírási szintünket, és a kapott pontjainkat
50-100 PV-ig   a jóváírási szintünk negyedévenként nő 5%-al egészen 30%-ig.
100 PV-től       kapunk az alattunk vásárlók után jutalékot
125 PV-től       ha a hónap 15-ig kifizetjük, megkapjuk a hónap ajándékát
(200 PV-től      extra komoly ajándéko(ka)t kapunk. Ezek a legjobb hónapok, de nem mindig van.)

Hogyan állítsam be az LRP-met?

Ha beléptél az irodádba, egy felugró ablakban kattints a ‘Create New LRP Order’-re. Ezután tudod beállítani a dátumot, amikorra kéred, majd kattints a ‘Next, add products to your cart’-ra. Ha nincs felugró ablakod, akkor az irodádban a jobb felső sarokban megtalálod ugyanezeket.

LRP - Hűségprogram

Ezután tudod a termékeket a kosaradba tenni. Írd be, és ellenőrizd a címet, a fizetési adatokat, és mentsd el azokat. A megadott dátumon fogja indítani a rendelésedet, vagy azonnal is aktiválhatod.

A rendelésed teljesülése után a rendszer ezt az utolsó rendelést automatikusan beállítja a következő hónap azonos napjára. A legtöbb esetben ezt majd a dátum közeledtével módosítani szeretnéd. Erre szoktak figyelmeztetni emailben is, de sajnos nem mindig. Én is szoktam emlékeztetni azokat a csapattagokat, akiket elérek Messengeren.

Hogyan módosítsam az LRP rendelésemet?

Kattints az irodádban a rendelés számára.

LRP - Hűségprogram

Ezután a megjelenő oldalon módosíthatod a szállítási címet, a fizetési adatokat, a szállítási dátumot, és persze a termékeket is.

LRP - Hűségprogram

Mindenképpen ellenőrizd az adatokat, különösen a szállítási címet, majd kattints a ‘FOLYTATÁS’ gombra. Itt választhatsz, hogy a megadott dátumon, vagy azonnal teljesüljön a rendelés. Vigyázz, ha az azonnalit választod, azután már csak telefonon az Ügyfélszolgálaton módosíthatsz.

LRP - Hűségprogram

Ne felejtsd el, hogy a rendelésed módosítására a határidőt megelőző 24 óra után csak telefonon van lehetőség az Ügyfélszolgálatnál: 06-1-8088058

Milyen további tennivalóm van a rendelés után?

Ha üzletet építesz, akkor ahhoz, hogy ‘Fast Start’ bónuszt kapjál, fontos hogy mindig be legyen állítva a 100 PV-s LRP-d. Tehát ha kevesebbért rendeltél, akkor a rendszer ezt fogja beállítani a következőnek. Ez általában különleges akcióknál szokott előfordulni, ahol csak pár darabot rendelsz. (pl. BOGO)

Volt már olyan, aki emiatt nem kapott az adott héten ‘Fast Start’ bónuszt, ami esetében majdnem félmillió forint volt 🙁

Lehet az LRP-met több részletben teljesíteni?

Igen. De vannak speciális kedvezmények, amikhez egyben kell vásárolni. Ilyen a hónap 15-ig leadott LRP rendelésekre járó ’hónap terméke’ ajándék, és pl. a 200 PV vásárlás után járó ajándék. A többi esetben összevonódnak az LRP vásárlások.

Hova fordulhatok még több segítségért?

Nagyon sok információ van a http weboldalon https://www.infobazis.tk/gyfk weboldalon magyarul.

Angolul a http://doterraeveryday.eu/loyalty-rewards-program-lrp/  linken.

És ne feledjétek hogy az Ügyfélszolgálat a világ egyik legjobbja, szintén magyarul 14:00-22:00-ig a   06-1-8088058 számon.